GEO Freak

Šīs spēles prototips ir kāršu spēle "Duraki".

Visi pamatnoteikumi ir identiski "Duraku" noteikumiem ar padošanu vai bez tās. Zaudē tas spēlētājs, kuram rokās paliek pēdējās kārtis.

Atšķirības:

1. Vienu kavu var izmantot trijām, četrām, piecām spēlēm, paņemot no augšas (aptuveni) vienu trešdaļu (ap 60 kārtīm), ceturtdaļu (ap 50 kārtīm) vai piektdaļu (ap 40 kārtīm).

2. Dot un padot var ne tikai kārtis ar vienādu potenciālu, bet arī "savienības" kārtis-valstis.

3. Kārtis var kaut ar jebkuras masts "savienību". Galvenais, lai tās kopējais būtu lielāks par dotas kārts potenciālu.

4. Var dot arī "savienību". Tādā gadījumā kāvējs (spēlētājs pie kura tiek veikts gājiens) var kārtis kaut ar vienu lielāka potenciāla kārti vai ar "savienību", kuras kopējais potenciāls ir lielāks par doto kārti.

(To nevar vienkārši kaut ar mazāka potenciāla trumpi.) 

 

*Speciālas kārtis kalpo par džokeriem. Tās seko pieauguma kartībā (-10; 10;-15; 15; -20; 20; 25)

 

** Ja spēles gaitā  kādam no spēlētājiem rokās sakrājas vairāk par 12 kārtīm, tad viņš var atmest atkritumos jebkuras no savām kārtīm, lai rokas paliktu tikai 12 kārtis. 

 

Spēlējot dažādās spēlēs ar GEO200 kārtīm jūs paplašināt savu redzesloku.

 

 

 

<<Back